Hills Prescription Diet Canine z/d Food Sensitivities

Hills Prescription Diet Canine z/d Food Sensitivities er velegnet til hunde med foderallergi eller foderintolerance

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
10kg
Vejl. pris fra 729.00 DKK
2x10kg
Vejl. pris fra 1458.00 DKK
Afhentes eller leveres med fragtmand
6x10kg
Vejl. pris fra 4374.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Prescription Diet Canine z/d Food Sensitivities fra producenten Hill's er et velafbalanceret fuldfoder til unge og voksne hunde med foderallergi i hud eller tarmkanal. Foderet er tilsat høje mængder næringsstoffer, som understøtter optimale forhold i hud og pels

Hill’s Prescription Diet z/d Food Sensitivity er et diætetisk fuldfoder, der både hjælper din hund mod foderintolerance og giver den en sund og stærk hud. Foderet har et højt indhold af omega-3, der er en essentiel fedtsyre, der styrker immunforsvaret og hudbarieren. Foderet er tilsat vitaminer, blandt andet et højt niveau af E-vitamin, samt naturlige antioxidanter, der bekæmper de frie radikaler i hundens krop.

Hill’s Prescription Diet z/d Food Sensitivities er det ideelle fuldfoder til hunde, der lider af foder- eller ingrediensintolerance. Foderet har kun én kulhydratkilde og foderets protein kommer fra hydrolyseret kyllingeprotein, der har en meget høj fordøjelighed.

Vælg Hill’s Prescription Diet z/d Food Sensitivities fordi:

• Foderet har et højt omega-3 indhold, der styrker immunsystemet og giver sund hud og skinnende pels
  • Nedsætter risikoen for fordøjelsesforstyrrelser
  • Støtter og styrker hundens hudbarriere
  • Hjælper med at støtte et sundt immunsystem.
  • Indeholder hydrolyseret og letfordøjeligt kyllingeprotein
  • Indeholder kun én kulhydratkilde
  • Højt niveau af E-vitaminer og fibre
  • Indeholder naturlige antioxidanter

Vigtigt:

Det anbefales at dele den daglige ration op i 3-4 måltider for at mindske symptomerne fra mave-tarm-kanalen

For at forebygge symptomer på foderallergi, er det vigtigt udelukkende at fodre med Prescription Diet Canine Z/D Food Sensitivities

Det anbefales at tale med dyrlægen, hvis din hund viser tegn på foderallergi eller foderintolerance.

Original: Majsstivelse, kyllingelever hydrolysat, kostfibre, mineraler, sojabønneolie, animalsk fedt, vitaminer, sporstoffer og beta-karoten. Med naturlige antioxidanter (blandede tocopheroler).