Hills Prescription Diet i/d Canine

Hills Prescription Diet i/d Canine er et velegnet fuldfoder til støtte ved mave-og tarmproblemer

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
12 kg
Vejl. pris fra 749.00 DKK
2x12kg
Vejl. pris fra 1478.00 DKK
6x12kg
Vejl. pris fra 4434.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Prescription Diet i/d Canine fra producenten Hill's er et velegnet fuldfoder til hunde med problemer i mave-tarmsystemet som løs mave, diarre og/eller opkast.

Foderet indeholder kylling som proteinkilde og er meget letfordøjeligt. Der er tilsat EPA og DHA omega-3 fedtsyrer, der dels har en gavlig effekt på betændelsestilstande i tarmsystemet og dels giver sund hud og glansfuld pels.

Hill's Prescription Diet i/d tilsat mineraler, fedtopløselige vitaminer og et højt indhold af antioxidanter, der tilsammen styrker hundens immunforsvar. Endelig indeholder diæten psyllium husk fibre, som har en gavnlig effekt på reguleringen af aktiviteten i mave-tarm-kanalen og har en positiv effekt på hundens afføringsmønster og -kvalitet.

Foderet er meget velsmagende og kan med fordel anvendes til hunde med nedsat appetit.

Vælg Hill's Prescription Diet i/d Canine fordi:

• Foderet har en meget høj fordøjeligt
  • Stort indholdet af EPA og DHA omega-3 fedtsyrer en gavnlig effekt på inflamation i tarmsystemet
  • Diæten har et højt indhold af mineraler, antioxidanter og fedtopløselige vitaminer
  • God smagbarhed, der tilgodeser hunde med nedsat appetit
  • Fremmer en sund og afbalanceret tarmflora
  • Indeholder let fordøjelige fibre, der giver form på afføringen og fremmer optagelsen af næringsstoffer

Du bør tale med en dyrlæge, hvis din hund har problemer med fordøjelsen.

Det anbefales at dele den daglige ration op i 3-4 måltider pr. dag for at skåne mave-tarm-kanalen og mindske risikoen for symptomer.

SAMMENSÆTNING: Kylling: Majs, risgrits, tørrede hele æg, kylling (7%) og kalkunmel, koncentrat, majsglutenmel, mineraler, tørret roepulp, animalsk fedt, sojabønneolie, hørfrø, vitaminer, psyllium, sporstoffer og beta-karoten. Med naturlige antioxidanter (blandede tocopheroler).

ANALYTISKE BESTANDDELE: Protein 23,6%, Fedtindhold 13,3%, Træstof 1,3%, Omega-3 fedtsyrer 0,3%, Omega-6 fedtsyrer 3,0%, Råaske 6,2%, Kalcium 1,0%, Fosfor 0,74%, Natrium 0,37%, Kalium 0,86%, Magnesium 0,08%; pr. kg: A-vitamin 8.500IE, D3-vitamin 600IE, E-vitamin 575mg, C-vitamin 90mg, B1-vitamin 2,7mg, B12-vitamin 0,10mg, Beta-karoten 1,5mg.