Hills Prescription Diet Canine d/d Salmon & Rice

Hills Prescription Diet Canine d/d Salmon and Rice er velegnet til hund med foderallergi og foderintollerance

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
12 kg
Vejl. pris fra 749.00 DKK
2 x 12kg
Vejl. pris fra 1458.00 DKK
Afhentes eller leveres med fragtmand
6 x 12kg
Vejl. pris fra 4374.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Prescription Diet Canine d/d Salmon and Rice fra producenten Hill's er et populært, velafbalanceret og velsmagende foder til voksne hunde, der lider foderallergi eller foderintolerance i huden  og tarmkanalen.

Foderet er tilsat høje mængder de næringsstoffer, som sikrer optimale i forhold i pels, hud og tarmkanal. Foderet reducerer symptomer på uønskede reaktioner og hjælper med at opnå en sund hud og tarmkanal ved hjælp af afbalanceret indhold af naturlige omega-3 fedtsyrer, antioxidanter, vitaminer og mineraler.
Hovedproteinkilden består af laks. Da laks sjældent anvendes hundefoder, så reduceres risikoen for, at allergiske hunde reagerer på denne kost.

Hvis du har en hund med intolerance overfor ingredienser i fuldfoder, så er Hill’s Prescription Diet d/d med Laks og Ris et rigtig godt alternativ. Foderet hjælper din hund med at holde huden sund. Ingredienserne i foderet styrker hudbarrieren og gavner hudfunktion i tilfælde med hudlidelser eller overdrevent hårtab.

Vælg Hills Prescription Diet Canine d/d Salmon & Rice fordi:

• Foderet styrker hudens immunsystem i tilfælde med hudlidelser eller overdrevet hårtab
  • Laks er den eneste proteinkilde
  • Nedsætter risikoen for uønskede symptomer fra mave-tarmkanalen ved foderintolerance
  • Indeholder vigtige vitaminer og omega-3 fedtsyrer, der styrker immunforsvaret
  • Hjælper hunden mod en sund fordøjelse
  • Giver din hund en sund hud og stærk hudbarriere
  • Velafbalanceret og med en smagbarhed i top

med laks & ris: Risgrits (50%), laksemel (35%), animalsk fedt, koncentrat, sojabønneolie, mineraler, kostfibre, fiskeolie, sporstoffer, vitaminer og beta-karoten. Med naturlige antioxidanter (blandede tocopheroler).ANALYTISKE BESTANDDELE: Protein 15,4%, Fedtindhold 13,9%, Træstof 1,2%, Essentielle fedtsyrer 3,8%, Omega-3 fedtsyrer 0,8%, Omega-6 fedtsyrer 3,0%, Råaske 4,9%, Kalcium 0,77%, Fosfor 0,53%, Natrium 0,34%, Kalium 0,61%, Magnesium 0,07%; pr. kg: A-vitamin 13.330IE, D3-vitamin 881IE, E-vitamin 600mg, C-vitamin 100mg, Beta-karoten 1,5mg.