Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie Cat

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie er en velafbalanceret diæt nedsat kalorieindhold til voksne og senior katte med krystaller i urinveje og gentagne blæreinfektioner

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
1 x 3,5 kg
7 kg Cat
Vejl. pris fra 649.00 DKK
2 x 7 kg Cat
Vejl. pris fra 1298.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Urinary S/O Moderate Calorie fra producenten Royal Canin er et fuldfoder, der hjælper din kat med at opløse struvitkrystaller i urinvejene og reducerer risikoen for, at krystallerne gendannes. Foderet har endvidere nedsat kalorieindhold, der hjælper katte med vægtproblemer med at holde idealvægten.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie dækker alle kattens næringsbehov. Foderet er fyldt med letfordøjeligt protein og indeholder desuden FOS, der er præbiotiske fibre, som medvirker til at holde din kattens tarmflora i balance.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie har et højt indhold af vigtige vitaminer, der hjælper med at holde immunforsvaret modstandsdygtigt og stærkt, og så er naturlige antioxidanter i foderet med til at neutralisere de frie radikaler i kattens krop. Royal Canin Urinary S/O indeholder desuden omega-3 fedtsyrer, der både plejer huden og giver katten en glansfuld pels.

Diæten er fremstillet specifikt for at give hjælp til katte, der lider af urinvejsproblemer. Urinforsurende midler i foderet fremmer en naturlig pH-værdi i kattens urin, så risikoen for at danne eller gendanne oxalat- eller struvitsten nedsættes. Hvis din kat allerede har struvitkrystaller i urinen, så kan diæten medvirke til at opløse krystallerne.

Vælg Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie fordi:

• Diæten hjælper med at opløse alle typer struvitsten
  • Fremmer en naturlig pH-værdi i urinen, hvorved risikoen for fremtidig dannelse og gendannelse af struvit- og oxalatsten reduceres
  • Indeholder essentielle fedtsyrer, der styrker immunsystemet, huden og pelsen
  • Rig på protein, reduceret fedt- og kalorieindhold
  • Begrænset indhold af magnesium, calcium og fosfor
  • Indeholder frugto-oligosakkarider (FOS), der holder kattens tarmflora i naturlig balance
  • Indeholder urinforsurende stoffer
  • Letfordøjeligt foder, der dækker alle kattens næringsbehov og medvirker til at bevare idealvægten

SAMMENSÆTNING: ris, tørret fjerkræprotein, hvedegluten*, majsmel, vegetabilske fibre, majsgluten, hydrolyserede animalske proteiner, mineraler, animalsk fedt, fiskeolie, sojaolie, fructo-oligosakkarider, tagetesekstrakt (luteinkilde).

TILSÆTNINGSSTOFFER (pr. kg): Tilsætningsstoffer med ernæringsmæssige egenskaber: A-vitamin: 21.500 IE, D3-vitamin: 800 IE, E1 (Jern): 35 mg, E2 (Jod): 3,5 mg, E4 (Kobber): 11 mg, E5 (Mangan): 46 mg, E6 (Zink): 134 mg, E8 (Selen): 0,06 mg - Konserveringsmidler - Antioxidanter. *L.I.P.: udvalgt proteinkilde med en meget høj fordøjelighed.