Royal Canin Gastrointestinal Low Fat 410 gram

Royal Canin Gastrointestinal Low Fat er et velafbalanceret fuldfoder til hund som støtte ved tarm- og bugspytkirtelproblemer

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
1 stk
Vejl. pris fra 33.00 DKK
12 stk
Vejl. pris fra 396.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Royal Canin Gastro-Intestinal Low Fat er et meget letfordøjeligt fuldfoder udviklet med henblik på at støtte hunde med bugspytkirtelproblemer og mave-tarmlidelser. Foderet indeholder store mængder af EPA og DHA omega-3 fedtsyrer, som bl. a. har en gavnlig effekt på betændelsestilstande i fordøjelsessystemet. Diæten har desuden et højt indhold af mineraler og fedtopløselige vitaminer, hvilket også har en gavnlig effekt hos hunde med mave-tarmlidelser og bugspytkirtel problemer.

Royal Canin Gastro-Intestinal Low Fat er et diætetisk fuldfoder, der støtter hundens fordøjelse og hjælper den med fedtforbrændingen, hvilket især har stor betydning, hvis din hund har problemer med bugspytkirtlen.

Vælg Royal Canin Gastro Intestinal Low Fat fordi:

• Foderet er næringsrigt, velafbalanceret og støtter fordøjelsessystem
  • Velegnet til hunde med fordøjelsesforstyrrelser, der kræver en fedtfattig diæt
  • Indeholder antioxidanter, der hjælper hunden med at neutralisere frie radikaler
  • Giver hunden assistance til fedtforbrænding ved lidelser i bugspytkirtlen
  • Indeholder frugto-oligosakkarider og mannan-oligosakkarider, der støtter fordøjelse og gavner tarmflora.
  • Fedtfattigt og velsmagende diæt
  • Justeret til hunde med fordøjelsesproblemer, der kræver et foder med lavt fiberindhold.

Det anbefales at dele den daglige ration op i 3-4 måltider pr. dag for at skåne mave-tarm-kanalen og mindske risikoen for symptomer.

Det anbefales at tale med en dyrlæge, hvis din hund har problemer med fordøjelsen