Hills Prescription Diet Canine i/d Low fat

Prescription Diet i/d Low Fat Canine er et velafbalanceret fuldfoder til hunde med sygdomme i tarmsystemet og bugspytkirtlen

Læs hele beskrivelsen
Vælg blandt nedenstående varianter
12kg
Vejl. pris fra 769.00 DKK
2x12kg
Vejl. pris fra 1518.00 DKK
Afhentes eller leveres med fragtmand
6x12kg
Vejl. pris fra 4554.00 DKK
Lagerstatus
På lager
Standard levering
1-3 hverdage
Gratis fragt på ordre
Over 499 DKK
Gratis afhentning
På egen klinik

Prescription Diet i/d Digestive Care Low Fat fra producenten Hill's indeholder letfordøjeligt kyllingeprotein. Diæten har et højt indhold af essentielle omega-3 fedtsyrer, naturlige antioxidanter og vitaminer, der tilsammen styrker hundens immunsystem og tillige giver fyldig og glansfuld pels.

Hill’s Prescription Diet i/d Digestive Care Low Fat er designet til at støtte hunde, der har fordøjelsesproblemer eller nedsat funktion af bugspytkirtlen. Diæten indeholder også psyllium husk, som har en gavnlig effekt på reguleringen af aktiviteten i mave-tarm-kanalen. Den lave fedtprocent gør foderet lettere at omsætte for hunden, og alt i alt har diæten positiv effekt på hundens afføringsmønster og -kvalitet.

Vælg Hill's Prescription Diet i/d Low Fat fordi:

• Foderet reducerer symptomerne ved nedsat funktion af bugspytkirtlen
  • Rig på letfordøjelig protein fra kylling
  • Lav fedtprocent
  • Indeholder vigtige vitaminer og antioxidanter
  • Indeholder fibre, der regulerer fordøjelse og tarmfunktion
  • Højt indhold af omega-3 fedtsyrer, der blandt andet styrker hundens immunsystem
  • Støtter en naturlig balance i hundens tarmflora

Det anbefales at tale med en dyrlæge, hvis din hund har problemer med mave-tarmsystemet.

Det anbefales at dele den daglige ration op i 3-4 måltider pr. dag for at skåne mave-tarm-kanalen og mindske risikoen for symptomer.

SAMMENSÆTNING: Kylling: Risgrits, majsstivelse, hvede, majsglutenmel, kylling (20%) og kalkunmel, koncentrat, hørfrø, tørret ruepulp, animalsk fedt, mineraler, byg, havre, ingefærpulver, sojabønneolie, vitaminer, sporstoffer og beta-karoten. Med naturlige antioxidanter (blandede tocopheroler).

ANALYTISKE BESTANDDELE: Protein 22,9%, Fedtindhold 7,9%, Træstof 1,6%, Omega-3 fedtsyrer 0,7%, Råaske 5,3%, Kalcium 0,72%, Fosfor 0,58%, Natrium 0,33%, Kalium 0,89%, Magnesium 0,09%; pr. kg: A-vitamin 8.234IE, D3-vitamin 748IE, E-vitamin 550mg, C-vitamin 90mg, Beta-karoten 1,5mg, Ingefær 10.518mg, L-Carnitin 360mg.